Pakalpojuma sniedzējs
Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestāde “Jelgavas sociālo lietu pārvalde”
Pakalpojuma īss apraksts
Krīzes centra pakalpojums ietver naktsmītni, sociālo aprūpi, sociālo prasmju novērtēšanu, pilnveidošanu un attīstīšanu, kā arī psihosociālo un psiholoģisko atbalstu krīzes situācijā nonākušam bērnam un ģimenei ar bērniem.
Pakalpojuma saņēmējs
Bērns vai ģimene ar bērniem.
Pakalpojuma izpildes termiņš
Lēmums par pakalpojuma piešķiršanu vai atteikumu to piešķirt, kā arī pārtraukšanu vai pagarināšanu tiek pieņemts vienas darba dienas laikā pēc iesnieguma un nepieciešamo dokumentu saņemšanas.
Ar pakalpojuma saņemšanu saistītie maksājumi
Pakalpojuma izmaksas sedz Jelgavas valstspilsētas pašvaldība, ja pakalpojumu saņem persona, kuras dzīvesvieta deklarēta Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administratīvajā teritorijā.
Personām, kuru dzīvesvieta deklarēta citas pašvaldības administratīvajā teritorijā, un kuras saņem pakalpojumu ilgāk par 1 diennakti, maksa par pakalpojumu noteikta ar Jelgavas pilsētas domes 2018. gada 26. aprīļa lēmumu Nr. 6/6 “Jelgavas pilsētas pašvaldības sociālo iestāžu maksas pakalpojumu cenrāža apstiprināšana” (ar grozījumiem Jelgavas pilsētas domes 31.01.2019. lēmums Nr. 1/11; 23.07.2020. lēmums Nr. 13/10; 25.02.2021. lēmums Nr. 3/2):
Krīzes centra pakalpojums ar ēdināšanu citā pašvaldībā deklarētai personai – 1 diennakts 47.86 euro, bez ēdināšanas – 1 diennakts 42.31 euro.
Veidlapas
Iesniegums par sociālo pakalpojumu (Nr.1-10/2.8).
Informācija ar personas datu apstrādi
Pieprasīšanas kanāli
Klātiene: JVPI “Jelgavas sociālo lietu pārvalde” Sociālo pakalpojumu centrs bērniem, adrese: Zirgu iela 47a, Jelgava
Darba laiks: diennakts
JVPI “Jelgavas sociālo lietu pārvalde” Ģimenes atbalsta nodaļa, adrese: Pulkveža Oskara Kalpaka iela 9, Jelgava, vērsties informācijas kabinetā (115.kab.)
Pieņemšanas laiks: Pirmdiena 9.00-12.00; 15.00-19.00; Trešdiena 9.00-12.00
Saņemšanas kanāli
Pakalpojuma apraksts pa soļiem
Pakalpojuma pieprasīšana.
Krīzes centrā uzņem personas:
Persona vēršas tieši pie sociālā pakalpojuma sniedzēja JSLP Sociālo pakalpojumu centrā bērniem Zirgu ielā 47a, Jelgavā, tālrunis 29477204, 28334977, uzrādot personu apliecinošu dokumentu.
Ģimene ar bērniem JSLP sociālā darbinieka nosūtījuma Krīzes centra pakalpojuma saņemšanai sociālo apstākļu dēļ vēršas JSLP Ģimenes atbalsta nodaļā, Pulkveža Oskara Kalpaka ielā 9, Jelgavā, tālrunis 63007526.
Pakalpojuma saņemšana
Centra vadītājs pieņem lēmumu par pakalpojuma piešķiršanu vai atteikumu to piešķirt. Gadījumos, kad bērns Krīzes centrā uzņemts sakarā ar vecāka (likumiskā pārstāvja) nespēju bērnu aprūpēt veselības stāvokļa dēļ, persona iesniedz dokumentu, kas apliecina tās ārstēšanās nepieciešamību.
Ja Krīzes centra pakalpojuma saņēmējs ir bērns kopā ar likumisko pārstāvi, centra vadītājs ar likumisko pārstāvi slēdz pakalpojuma līgumu.
Atgādinājums: pakalpojumu ir tiesīgi saņemt:
Uzturēšanās laiks Krīzes centrā ir līdz 3 mēnešiem. Izvērtējot personas sociālo situāciju, izņēmuma gadījumā, tiek pagarināts līdz 6 mēnešiem.
Saistītie pakalpojumi: Sociālā darba pakalpojums.
Normatīvie akti, kas attiecināmi uz pakalpojumu
Pārsūdzības iespējas
Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes “Jelgavas sociālo lietu pārvalde” Sociālo pakalpojumu centra bērniem lēmumu var apstrīdēt JSLP mēneša laikā no lēmuma stāšanās spēkā, iesniedzot iesniegumu JSLP, Pulkveža Oskara Kalpaka ielā 9, Jelgavā, LV-3001.
JSLP lēmumu var apstrīdēt Jelgavas valstspilsētas pašvaldības domē viena mēneša laikā no lēmuma stāšanās spēkā, iesniedzot iesniegumu JSLP Pulkveža Oskara Kalpaka ielā 9, Jelgavā, LV-3001.
Uzziņas par pakalpojumu
JVPI “Jelgavas sociālo lietu pārvalde” Sociālo pakalpojumu centrs bērniem, adrese: Zirgu iela 47a, Jelgava; vadītājas tālrunis: 29477204, sociālās darbinieces darbam ar ģimeni un bērniem, tālrunis: 25754939, 28334977.
JVPI “Jelgavas sociālo lietu pārvalde” Ģimenes atbalsta nodaļā, Pulkveža Oskara Kalpaka iela 9, Jelgava, Informācijas kabinets (115.kab.), tālrunis 63048914, 63007224;
e-pasts: soc@soc.jelgava.lv
Informācija atjaunota 28.12.2023.